Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Ośrodek Pomocy Społecznej w Ożarowicach

ul.Zwycięstwa 21, 42-624 Tąpkowice

 

Oferta pracy na stanowisko urzędnicze w Biurze Obsługi Klienta

Ożarowice, 25.04.2022r.

 

OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

w Ożarowicach, ul. Dworcowa 15, tel. 32 284-02-55

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE

referent/podinspektor/inspektor ds. obsługi klienta

 

  1. Wymiar czasu pracy: pełny etat

 

  1. Wymagania niezbędne:

 

  1. wykształcenie wyższe I i/lub II stopnia preferowane kierunki lub specjalności : administracja, prawo,ekonomia.

  2. znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego ,

  3. znajomość ustawy o Karcie Dużej Rodziny ,

  4. znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej

  5. znajomość ustawy o samorządzie gminnym,

  6. biegła umiejętność obsługi komputera,

  7. obsługa urządzeń biurowych,

  8. minimum 2-letni staż pracy,

  9. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  10. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  11. nieposzlakowana opinia,

  12. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych – tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 1282 ze zm)

  13. brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku.

 

  1. Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych, o funduszu alimentacyjnym o dodatku osłonowym,

  2. znajomość ustawy o pomocy społecznej ,

  3. znajomość ustawy o zamówieniach publicznych,

  4. doświadczenie w pracy w bezpośredniej obsłudze klienta,

  5. komunikatywność i sumienność,

  6. umiejętność pracy w zespole,

  7. odporność na stres,

  8. umiejętność organizacji pracy własnej,

  9. zdolność szybkiego uczenia się,

  10. umiejętność poprawnego formułowania treści pism.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  1. Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem budynkiem ,pracami remontowymi,wyposażeniem, ochrony p-poż, przeglądami,

  2. zaopatrzenie materiałowo- sprzętowe,

  3. zamawianie pieczęci,

  4. prowadzenie rejestrów skarg, wniosków i petycji,

  5. prowadzenie rejestru umów,

  6. prowadzenie biura obsługi petenta- przyjmowanie, wysyłanie,rozdzielanie korespondencji oraz jej ewidencja,

  7. udzielanie informacji klientom,

  8. prowadzenie ewidencji czasu pracy i ewidencji urlopowej pracowników,

  9. obsługa centrali telefonicznej,

  10. pełnienie funkcji koordynatora ds dostępności,

  11. prowadzenie strony internetowej OPS,

  12. koordynowanie spisów z natury,

  13. przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,

  14. udzielanie odpowiedzi na informację publiczną,

  15. prowadzenie składnicy akt i współpraca z Archiwum państwowym,

  16. przyjmowanie i obsługa wniosków Karty Dużej Rodziny- wprowadzanie do systemu informatycznego,wydawanie kart, sprawozdawczość,

  17. umieszczanie na tablicach ogłoszeń niezbędnych informacji z zakresu działania OPS,

  18. opisywanie pod względem merytorycznym faktur,rachunków not,

  19. zastępstwo na stanowisku inspektora ds rodzinnych.

     

  1. Informacja o warunkach pracy na proponowanym stanowisku:

 

  1. wykonywanie pracy pod presją czasu, wymagające odporności psychicznej i radzenia sobie ze stresem,

  2. praca w siedzibie OPS w Tąpkowicach ul. Zwycięstwa 21, parter, budynek bez windy,

  3. wykonywanie zadań wymaga pracy przy komputerze w pomieszczeniach sztucznie oświetlonych,

 

  1. Wymagane dokumenty:

 

  1. życiorys – curriculum vitae – nie zawierające zdjęcia, z podaniem tylko informacji określonych w art. 221 Kodeksu pracy (tj. imię i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania – adres do korespondencji, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), dane kontaktowe,

  2. list motywacyjny,

  3. podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,

  5. kserokopie świadectw pracy,

  6. podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego (Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedłożenia oryginału aktualnego "Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego),

  7. podpisane oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych w procesie rekrutacji,

  8. podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku objętym ogłoszeniem o naborze,

  9. w przypadku osób niepełnosprawnych kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

VII. Nabór przeprowadzony zostanie w 2 etapach:

 

I etap – Kierownik dokonuje weryfikacji formalnej dokumentów aplikacyjnych,

II etap – selekcja końcowa kandydatów obejmująca:

- test kwalifikacyjny,

- rozmowę kwalifikacyjną.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać :

a) osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej, pok. 4,

b) za pośrednictwem poczty na adres : Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Dworcowa 15,
42-625 Ożarowice (liczy się data wpływu do Ośrodka)

w nieprzekraczalnym terminie do 10 maja 2022r. w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym, z następującą adnotacją:
"Nabór na stanowisko urzędnicze ds. obsługi klienta

 

VIII. Informacje dodatkowe:

 

  1. aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,

  2. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej Ośrodka Pomocy Społecznej w Ożarowicach,

  3. kandydatów zawiadamia się telefonicznie o terminie i miejscu drugiego etapu rekrutacji,

  4. informację o wynikach naboru wraz z uzasadnieniem upowszechnia się najpóźniej w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia postępowania konkursowego, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.

                                                                                                                                                                  Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej

                                                                                                                                                                                                       Ewa Furtak

Załączniki:

Kwestionariusz osobowy

Utworzono dnia 05.05.2022, 12:37

Klauzula informacyjna

Utworzono dnia 05.05.2022, 12:37

oświadczenie 1

Utworzono dnia 05.05.2022, 12:38

oświadczenie 2

Utworzono dnia 05.05.2022, 12:38

Informacje

Liczba wyświetleń: 451
Utworzono dnia: 25.04.2022

Historia publikacji

  • 05.05.2022 12:38, Administrator
    Dodanie załącznika: oświadczenie 2
  • 05.05.2022 12:38, Administrator
    Dodanie załącznika: oświadczenie 1
  • 05.05.2022 12:37, Administrator
    Dodanie załącznika: Klauzula informacyjna