Oferta pracy na stanowisko urzędnicze w Biurze Obsługi Klienta
Ożarowice, 25.04.2022r.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
w Ożarowicach, ul. Dworcowa 15, tel. 32 284-02-55
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE
referent/podinspektor/inspektor ds. obsługi klienta
-
Wymiar czasu pracy: pełny etat
-
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe I i/lub II stopnia preferowane kierunki lub specjalności : administracja, prawo,ekonomia.
-
znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego ,
-
znajomość ustawy o Karcie Dużej Rodziny ,
-
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
-
znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
-
biegła umiejętność obsługi komputera,
-
obsługa urządzeń biurowych,
-
minimum 2-letni staż pracy,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych – tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 1282 ze zm)
-
brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku.
-
Wymagania dodatkowe:
-
znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych, o funduszu alimentacyjnym o dodatku osłonowym,
-
znajomość ustawy o pomocy społecznej ,
-
znajomość ustawy o zamówieniach publicznych,
-
doświadczenie w pracy w bezpośredniej obsłudze klienta,
-
komunikatywność i sumienność,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
odporność na stres,
-
umiejętność organizacji pracy własnej,
-
zdolność szybkiego uczenia się,
-
umiejętność poprawnego formułowania treści pism.
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem budynkiem ,pracami remontowymi,wyposażeniem, ochrony p-poż, przeglądami,
-
zaopatrzenie materiałowo- sprzętowe,
-
zamawianie pieczęci,
-
prowadzenie rejestrów skarg, wniosków i petycji,
-
prowadzenie rejestru umów,
-
prowadzenie biura obsługi petenta- przyjmowanie, wysyłanie,rozdzielanie korespondencji oraz jej ewidencja,
-
udzielanie informacji klientom,
-
prowadzenie ewidencji czasu pracy i ewidencji urlopowej pracowników,
-
obsługa centrali telefonicznej,
-
pełnienie funkcji koordynatora ds dostępności,
-
prowadzenie strony internetowej OPS,
-
koordynowanie spisów z natury,
-
przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
-
udzielanie odpowiedzi na informację publiczną,
-
prowadzenie składnicy akt i współpraca z Archiwum państwowym,
-
przyjmowanie i obsługa wniosków Karty Dużej Rodziny- wprowadzanie do systemu informatycznego,wydawanie kart, sprawozdawczość,
-
umieszczanie na tablicach ogłoszeń niezbędnych informacji z zakresu działania OPS,
-
opisywanie pod względem merytorycznym faktur,rachunków not,
-
zastępstwo na stanowisku inspektora ds rodzinnych.
-
Informacja o warunkach pracy na proponowanym stanowisku:
-
wykonywanie pracy pod presją czasu, wymagające odporności psychicznej i radzenia sobie ze stresem,
-
praca w siedzibie OPS w Tąpkowicach ul. Zwycięstwa 21, parter, budynek bez windy,
-
wykonywanie zadań wymaga pracy przy komputerze w pomieszczeniach sztucznie oświetlonych,
-
Wymagane dokumenty:
-
życiorys – curriculum vitae – nie zawierające zdjęcia, z podaniem tylko informacji określonych w art. 221 Kodeksu pracy (tj. imię i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania – adres do korespondencji, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), dane kontaktowe,
-
list motywacyjny,
-
podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
-
kserokopie świadectw pracy,
-
podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego (Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedłożenia oryginału aktualnego "Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego),
-
podpisane oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych w procesie rekrutacji,
-
podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku objętym ogłoszeniem o naborze,
-
w przypadku osób niepełnosprawnych kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
VII. Nabór przeprowadzony zostanie w 2 etapach:
I etap – Kierownik dokonuje weryfikacji formalnej dokumentów aplikacyjnych,
II etap – selekcja końcowa kandydatów obejmująca:
- test kwalifikacyjny,
- rozmowę kwalifikacyjną.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać :
a) osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej, pok. 4,
b) za pośrednictwem poczty na adres : Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Dworcowa 15,
42-625 Ożarowice (liczy się data wpływu do Ośrodka)
w nieprzekraczalnym terminie do 10 maja 2022r. w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym, z następującą adnotacją:
"Nabór na stanowisko urzędnicze ds. obsługi klienta ”
VIII. Informacje dodatkowe:
-
aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,
-
informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej Ośrodka Pomocy Społecznej w Ożarowicach,
-
kandydatów zawiadamia się telefonicznie o terminie i miejscu drugiego etapu rekrutacji,
-
informację o wynikach naboru wraz z uzasadnieniem upowszechnia się najpóźniej w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia postępowania konkursowego, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej
Ewa Furtak